marți, 16 februarie 2010

SITUAȚIE DRAMATICĂ ! ! !

Stând la o vorbă cu tovarășul meu Roby povestind una alta ce se mai întamplă prin Baia Mare prin ce situație trec Minaur Baia Mare și F.c. Baia Mare ne-am pus întrebarea dacă nu ar mai fi cele două echipe ce ne-am face? pentru cine am mai cânta? Ar dispărea două echipe de tradiție din handbalul și fotbalul românesc.
Când mă gândesc că Minaur a fost primul club de handbal din România care a reprezentat de multe ori România în cupele europene care a câștigat multe trofee interne și internaționale, iar acum stă pe un butoi de pulbere.
Situația clubului F.c. Baia Mare este una dramatică, club care ar putea intra în faliment. Sper ca cele două cluburi să continue și să ne mai aducă alte bucurii ca și cele de până acuma.

2 comentarii:

baimareanul.com spunea...

Intrebarea e: esti destul de suporter sa devi actionar la Fc Baia Mare, fie si cu o actiune daca solutia propusa de mine devine realizabila?

baimareanul.com spunea...

vad ca la sondajul facuit de tine sunt 55 de pesoane care cred in salvarea de la retrogradare!!!! poate toti vor investi cel putin 50 de lei pentru a deveni mai mult decat suporteri, pentru a deveni proprietari ai clubului favorit!!!