miercuri, 10 martie 2010

ADIO LIGA a-II-a

De data asta, chiar e pe bune. Totul a devenit oficial incepand de azi. Multi dintre noi s-au chinuit, sperand sa se petreaca o minune in incinta sediului Federatiei Romane de Fotbal. Cum rar se mai petrec minuni de asemenea dimensiuni in fotbalul romanesc, decizia rostita e una normala: FC Baia Mare a fost exclusa din Liga a II-a. Norocos mai sunt ca m-am obisnuit cu ideea de ceva vreme.

Sefii fotbalului intern ne-au lasat totusi o sursa de incalzire. Nu ne-au dezafiliat echipa astfel ca, putem sa o luam de la inceput de la anul, din liga a III-a. Bun, pe mine chiar ma incalzeste chestia asta. Si m-ar incalzi si mai tare daca m-ar asigura cineva in clipa asta ca o vom lua de la inceput cu acelasi palmares, cu acelasi renume si cu aceeasi traditie dobandita de-a lungul anilor. Asta nu depinde de FRF. Nu e o chestiune de ordin sportiv.

Dorinta mea, si a tuturor suporterilor baimareni, ar putea fi concretizata doar in cazul in care Alexandru Koller isi onoreaza promisiunea de a achita datoriile catre stat, acumulate de clubul baimarean. Iar in liga a III-a ne-am putea ocupa locul doar daca se vor achita restantele catre jucatori. Toate astea trebuie facute cat mai repede. Data decisiva de 22 martie se apropie. Exclusi am fost din liga a II-a dar, de faliment nu am scapat.

Niciun comentariu: