luni, 15 martie 2010

ABUZ !!!

Astazi la meciul de handbal al fetelor de la HCM mi-a fost dat sa am o mica “altercatie” cu unul din oamenii de dezordine de la Ukro .

Sa va povestesc cum a inceput . In galerie am fost prezenti si cativa membri ai galeriei de fotbal . Ne-am gandit sa facem un mesaj scurt si la subiect pentru consiliul local si cel judetean , pentru situatia in care se afla si in care au adus cei doi actionari majoritari clubul nostru drag adica FC Baia Mare ,stiind ca ei mai dau din cand in cand pe la sala . Am afisat mesajul , nu a fost nici o problema . Dupa meci , pe tovarasul meu care a tinut mesajul l-au asaltat jandarmi , dar intr-un bun sfarsit l-au iertat .

Dar acum incepe partea “abuziva” . In timp ce tovarasu meu era la discutii cu jandarmii intr-o camaruta de la sala , cei de la firma de dezordine au venit catre noi , strict la galerie , caci mai erau in acel moment multi oamenii in sala , si zice catre noi “voi trebuie sa iesiti afara , galeria trebuie sa iasa afara din sala” , in momentul ala am simtit o senzatie ca mi se naruie lumea pe mine si m-am luat la “cearta” cu acel om care a spus treaba asta , prima data i-am spus frumos ca e sala publica de sport si nu vreau ies afara , el mi-a raspuns ca nu conteaza trebuie sa iesim afara , atunci m-am enervat mai tare si am inceput sa ma rastesc un pic la el spunandu-i acelasi lucru de nerepetate ori adica ca e sala publica poate veni oricine aici iar eu nu vreau sa ies afara , apoi a spus ca ei raspund de sala in momentu de fata si ca noi galeria trebuie sa iesim afara , i-am spus din nou ca nu ies ca aici vreau sa stau si intr-un final a iesit tovarasul meu si cu jandarmul afara din acea camaruta si nu ne-au mai scos .

In concluzie , din nou sa comis un mic abuz catre suporteri !

Poti sa spui altceva inafara de A.C.A.B ???

Acesta este mesajul afisat pentru cele doua consilii :

Niciun comentariu: